شـــهربـــنـــد

ما در ایران شهربندیم نه شهروند – سعید حجاریان

دوشواری؟ دوشواری نداره اینجا!

with one comment

ویدیو را ببینید

حاج آقا چند ساله ساکن اینجا هستی؟
- 24 سال
اونوقت چند ساله با این دشواری دارید زندگی می‌کنید اینجا؟
-دوشواری؟ خیلی هم جای خوبیه
الان خوبه اینجا؟
-یکه، دوشواری نداره اینجا، خیلی‌ هم عالی! ی بشر از اون روزی که من آمدم اینجا نشستم تا حالا ی دانه چوب ورداشته بود، نبود؛ منم هیچ بشر کار ندارم
الان خونه‌های شما مگه تو طرح نیست؟ مگه نگفتن خراب می کنیم؟
-شما خراب می‌کونی؟
شهرداری مگه نگفته خراب می‌کنیم؟
-شهرداری کیه؟ اصلن تو شهرداری رو نشون من بده الان؟ من نمی‌دونم، هرکدومش رو به من نشان بده اول؟……جنابعالی‌ای؟
حاج آقا چه صحبتی با مسئولین داری؟
-مگه نمی‌گی شهرداری اومدی؟
من که شهرداری نیستم حاج آقا
-پس چی؟
من اومدم مشکل شما را بپرسم؟
-موشکل من؟ موشکل ندارم من!

Written by شهربند

13/11/2008 در 7:52 ب.ظ.

نوشته شده در طنز غیر سیاسی

یک پاسخ

با استفاده از RSS در دیدگاه‌ها مشترک شوید.

  1. خوب که چی؟
    این همه تاکید روی لهجه این پیرمرد کودن برای چیه؟؟

    ناشناس

    18/11/2008 at 5:04 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

